A konferencia témakörei

  • a mérés/értékelés oktatáspolitikai környezete
  • a pedagógus életpálya modellhez kapcsolódó értékelés
  • az értékelés presztízse
  • pontszám és felvételi
  • az értékelés és az önértékelés tanítása
  • mérési/értékelési technikák
  • „jó gyakorlatok” a mérésben, értékelésben
  • a digitális pedagógus és a digitális nemzedék
  • az internet előnyei és veszélyei
  • a szakmódszertanok és a szakmódszertani tárgyakat oktatók felelőssége, kihívásai
  • a mentorok és a vezetőtanárok szerepe a tanári felkészítésben
  • a tanulás támogatása és az értékelés
  • ismeretszerzés és számonkérés
  • az esélyegyenlőség kezelése
  • a mérés/értékelés nemzetközi modelljei és gyakorlata
  • a minőségbiztosítás korszerű eszközei (az oktatói/tanári munka értékelése)
  • a mérés/értékelés történeti hagyományai
  • kutatási lehetőségek
  • iskolai értékelés és elhelyezkedési lehetőségek a munkaerőpiacon

A konferencia témájához illeszkedő további javaslatokat is örömmel várunk.